buseyusuf27 Sb123 ah o çatı muayenesı kendılerını kastıkları ıcın cogu kadın korkuyor kanama vs olcak dıye bn 4 kere oldum hatta doguma grmeden gelen gıden parmakladı 🤣 hc skntı olmadı bnde ne acı ne bısey rahat bırakırsan kndını olmyo bsy
busraa5465 Sb123 evet ama bazıları hiç hissettirmiyor bazıları biraz acıtıyor ben baya kastığım için kendimi
Gizem_ar Bende şimdi çatı muayenesinden geliyorum hic acı bişey yok burda abartmışlar tamamen insan korkutuyolar sadece baskı hissediyorsun oda normal yani bakıyo sonuçta . Bana yumuşama var ama açıklık yok dedi size bi yorumda bulundu mu
Sb123 Gizem_ar normal doğuma uygun dedi ama açıklık ile ilgili birsey söylemedi bebeğim biraz iri bu hafta kendiliğinden gelirse normal yapabilirsin eğer gelmezse bir sonraki hafta kontrole gittiğimde sezeryan günü veririz dedi
Havvaozgur Gizem_ar benimde 3 cm açıklık vardı yumuşama varmı söylememişti yumuşama tam olarak ne oluyor nasıl bi işlev
Gizem_ar Sb123 demekki iri olduğu icin daha büyümeden doğurursan doğurursun dedi 😂 benimki iri değil o yüzden doğurursun cok rahat dedi
Gizem_ar Havvaozgur bende bilmiyorum ki noluyo yani yumuşadı açılır mı demek acaba heyecandan soramadım 😂