Brcn90 Biz kızımla tontişiz teyzeleri 😄 74 ile hamile kaldım. Şu an 93 kiloyum🙈 kızımda tam tamına 3 kilo olmuş😄😍🙊 Var mı bizim gibi tontiş olanlar ? 😊 bu arada bebeğim henüz dönmedi ama dönerse normal doğum olabilir mi acaba bebiş bu kadar kiloluyken😕
Burcuu3761 Brcn90 benimde 3100 gram 35 haftadayız ama benim şekerden kaynaklı iri bebek oldu umarım bebeğime geçmez😔
Smsm Brcn90 boy da önemli ben de 79 la hamile kaldım 🤦♀️ 93 kiloya çıktım bebekte 3300 biraz tontiş bi bebek olacakmış 37 haftalığım
Selinbam Brcn90 szin kiloda bi sürü normal doğum okudum burda olur merak etmeyin tabi doktorunuz bilir en son 😊🧿
Burcuu3761 Bsmlh ben diyet yapıyorum ilk kızımda 40+1 de 4 kilo doğmuştu onda da yapmıştım diyeet ama bu kızım çok fazla almış son haftalarda da çok kilo alıyorlar zaten yarın kontrolüm var gün verecek doktorum
Brcn90 Bsmlh Hayır yapmadim diyet. Değerlerim normal çıktı. Şeker yükleme yapılmadı bu yüzden. Sadece karbonhidrat biraz kaçırmışım 🙊 ekmek tüketme dedi o kadar. Gayet sağlıklıyız çok şükür.
Brcn90 Smsm 1.64 boyum. Sizin bebeğiniz dönmüş mi peki doğum şekline kadar verildi mi ? Benim boyu kısa olan bir arkadaşım 4 kilo normal doğum yaptı,çok şaşırmıştım😄