Pazartesi nişanım geldi doktor açılma 1 cm dedi ama bebiş haznede değil ön çatım dar bebek kilosuna göre doğum nasıl olcak belirlenecek ama sıfır sancı nst de 0 bile gördüm sanki hamile değilim hergün 40 dk yürüyüş tempolu sukat plates hurma horon ilişki derken yine belirti yok sizlerde durum ne bizim gelmeye niyetimiz yok