Safisss Emineemre_29 Benm normalde yoktu kabızlığım ama doktor decavit verdiğinden beri kabızlık başladı .. Sizde vitamin ilaçları filan kullanıyorsnz onlarda yapabilir,
Hypatia Emineemre_29 benim normalde de o sıkıntı vardı,ilk zamanlar da baya perişan oldum.daha sonra bileklerimde sinir sıkışması olduğu için magnezyum verdi doktor,onu kullanmaya başladığımdan beri rahatım çok şükür.tesadüf olmamalı bence😃
Nundiyebiri Merak etmeyin 1 ay a geçer bizde yaşadık aynılarını tek tavsiyem çok ıkınmayın bol bol su için sabah aç karna içilende çok yararlı oluyormuş şimdiden yeni annişlere geçmiş olsun
Rmysayldz Benimde vardı çok şükür düzene girdi siyah erik ve kayısı hoşafı yaptım az şekerli sabahları eşim işe giderken içtim üstüne de çok kaynar olmayacak şekilde sıcak su içtim ben bu şekilde kurtuldum birde gün içinde 3 litre su içtim
pia34 Valla ben 21 haftalık oldum hala kabızlık sorunu yaşıyorum. Suyumu da içiyorum halbuki dengeli de beslenmeye çalışıyorum, yine de geçmedi. Şu magnezyum tozları iyi geliyor sadece, suya atılıp içilenlerden.