Kızlar iki gün önce serklaj oldum rahim ağzına dikiş atıldı sonraki gün kırmızı bikini boldemin altında popom da kizariklar oluştu nokta nokta değil genel bacak aramda dada bugün oluştu ,3ameliyattir böyle oluyor alerji ilacı kullanıyorum geçiyor ama şimdi hamileyim de sanki bacağıma popoma sıcak su dökülmüş gibi süzülme işaretlerde var antibiyotik dediler 3dur değiştiriyorlar ondan değil bence çünkü ben her çeşit anti biyotigi kullandım olan varmı lütfen yardımcı olsun