Smyrayldrm yani ben doktoruma da dedim %100 sonuc vermiyor ve yanlış cikabiliyor hamileligimin bir kismini bosa uzulerek gecirmek istemiyorum dedim. Zaten dusuk tehlikesi yasadim ilk kizimda. Bunda da kanama alani vardi geçti. Karaciğerimde de kist cikti falan bunlarla ugrasiyorum birde ekstra baska bir şeyi daha kaldirmak istemiyorum. kararim degisirmi bilmiyorum yaptirmakta istiyorum ama korkuyorum o yuzden istemiyorum da bakalim dusuncem o gune kadar. Sizde de insallah bir şey yoktur gecmis olsun cok..