Lavinyaaaa Gulsen4224 Balım sana ultrason görüntüsü atmak için can atıyorum 😁😁 Doktordan çıkar çıkmaz hemen cinsiyet tahmini diye post açıp seni etiketlicem haberin olsun 😁😁
Lavinyaaaa ynrbrk Varol123 Sizin doktorlardan cinsiyet tahminleri ne durumda ? 😁 Ben hamileliğimi öğrendiğimde beri sadece 1 kere muayeneye gittim şimdi de gitmem lazım ama sırf cinsiyet için bilerek geciktiriyorum 🙈😁😁 şuan 12+4 üz haftaya gidecem inşaAllah
ynrbrk Lavinyaaaa benim 13.haftada doktor değişmesi için mucize olması lazım dedi canim, zaten ertesi gün de fetal dna sonucu geldi kesinleşti🥰
Varol123 Lavinyaaaa ben 11+6 da gitmistim bi tahmin yurutmedi daha erkek biraz büyüsün 3 hafta sonra net söylerim dedi
mehtapatin https://resminiz.com/r/NKW4N https://resminiz.com/r/NKPd2 Bizede bakabilir misiniz acaba 😻😻