Kub09 29 haftalığım 1 haftadır normalde hareket ettiği gibi değil ama gün içinde karnım sürekli kasılıyor ve sertleşiyor bide göğüs altımda bi şişlik oluşuyor sürekli sanki kafasını vuruyormuş gibi sizce normal mi🤔
Hnfmhmt Kub09 diğer dediklerin bende yokta canım bende 29+4 üm benimkide son 1 haftadır eskidi gibi hareket etmiyo sürekli dinliyorum çok az hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum hibi korkutuyo beni 🙄
Hnfmhmt Kub09 göğüs altında şişlik dediğin kaburga ağrısı olabilir mi? Özellikle mesela sola yattığında sol göğüs altı ağrıyo şişiyo gibi oluyo dimi. Öyleyse o kaburga ağrısı doktorum normal demişti
Kub09 Hnfmhmt yok hayır değişiyor orda yerleri tekme gibi yükselip iniyor Yani ama o sırada aşağıdan tekme atıyor mesela bende kafası diye adlandırdım sanırım öyle 🤔
Hnfmhmt Kub09 evet sertleşiyor özellikle sabah ve akşam saatlerinde ama herhangi bir rahatsızlık hissettirmediği için hiç doktora söylemedim kontrollerdede bi sorun yoktu