Kubraadmr Kızlar az öncede afedersiniz sümükümsü kahverengi leke geldi akşamda acilde nst bağlandım şiddetli sancılarım geliyor ama hiç açıklık yok açıklığın olması için ne yapmalıyım
izmirsibel Kubraadmr açıklığın hiç olmuyorsa suni sancı veriliyor çünkü bende aynı sorunu yaşıyorum ama sancım da olmuyor benim rabbim sağlıklı bir şekilde çoçuğunuzu kucağınza almayı nasip etsin
Deniz1634 Sen sakın olmalısın önce bu şekilde daha da geri kaçar sancin squat yap evde kendini yormadan yürü bol bol birde ılık ve sıcak duş iyi geliyo Allah yardımcın olsun
izmirsibel Kubraadmr ben şuan 30 haftalık hamileyim ilk bebeğimden biliyorum tabikide gebelikten gebeliğe değişiyor