Aysen3434 Ortmenanne16 siz hem sepet beşik anne yanı için hemde park yatak mı aldınız? Ya birsürü beşik yatak bişeyler var daha önce hiç ilgim de yoktu bilmiyorum kaç tane ne alıcaz
Ortmenanne16 Aysen3434 canım bende sepet beşik var odam da baş ucuma koydum birde babynest aldım uygundu çok salonda falan otururken koltukta yatmasın diye malum pandemi ondan. Park yatak almadım 7 8 aylıkken alırım sepet beşik ne zaman dar gelir yani o zaman alırım
icimdekikelebek Ben de %100 pamuk yorgan aldım yataştan trendyolda indirim vardı 95*145 yatak da yine yataştan park yatak uyumlumlu aldım
Buketkucuk Tanem20 tabiki gerekli. Ben üç yorgan, üç yastık aldım. Üç tane de nevresim takımı var yeterli bence çok terliyor çocuklar sürekli değiştirmen gerekir👍🏼
Tugce11 Tanem20 ben iki tane nevresim aldım yorganı da ince battaniye gibi pamuktan yaptırıyorum yastığı da annem yapıyo pamuktan ince olacak o da elyaf sağlıklı değil bebek için
Ortmenanne16 Aysen3434 olur tabi ileriki zamanda almazsiniz ben sepet beşik almadım ablam bana hediye etti yoksa bende sizler gibi park yatak alacaktım ama ablam verince aldım beni idare etsin 6 7 ay yeter diye düşündüm 🙏🙏🙏