Ben ogluma yaptirdim, kesinlikle tavsiye ediyorum 👍🏼 Oglum geceleri cok fazla dönüp kendini uyandiriyordu, uykudan uyaninca da aglamaya basliyordu. Mobilyasinin yatagı dar geliyordu, anlamistim🤦🏼♀️ Ben çareyi montessori yataginda buldum, odasi genis oldugu icin ben 130x200 yaptirdim bazen beraber bile yatiyoruz oglumla, butu gece 360• dönüyor icinde ve uyanmiyor tabiki. Ayrica uykusu geldiginde kendi kendine yatagina girip yatabiliyor. Veya sabahlari uyandiginda kendi kendine inip yanima geliyor. Bu arada agustosta 3 yasinda olacak oglum yaklasik 1 senedir kullaniyoruz. Tamamen ozgurce istedgi gbi yatip istedigi zaman kalkiyor yani. Ben yerle bir yaptirmadim altı cekmeceli, icine oyuncaklarini koyuyoruz cok derli toplu oluyor. Cocugun gelisimi acisindan flnda muthis bisey, tavsiye ederim👍🏼💫💫