Kızlar selamlar🤗 Size bir sorum olacaktı biz 32+4 olduk. İdrarda protein var dedi ama karnın ağrımıyorsa sorun yok dedi ebe. Yaklaşık 1haftadır kasık ağrısı yaşıyorum 2 gündür de baş ağrım ve bulantılarım var. Bu haftalarda normalmi sizce yoksa protein kaçağıyla mı ilgilidir gebelik zehirlenmesinden korktum?