İnşallah olmazsınız adet ben de çok merak ediyorum yumurtlamadan sonraki 8. Günü pembe leke geldi 2 gün sürdü bitti,ertesi gün beta baktırdım 1.20 çıktı bugün yumurtlamadan sonraki 16. Gün adet olmayı bekliyordum kahve leke geldi dün bugün ama devamı yok, karın ağrım da yok dün akşam test yaptım negatif çıktı adetsem niye böyle oluyor değilsem niye testlerde çıkmıyor kimyasal gebelik mi acaba beta hcg 1.20 çıktı ya biraz yükselmiş kistim falan yok dedi doktor, kafam çok karışık,böyle olan var mıdır acaba , tekrar gideyim mi doktora sizce,