Kızlar şuan 17 haftalığım çok göbeğim yok aslında hindistan cevizi yağı alıcaktım ama maddi açıdan bu ay biraz zor durumdayım bidahaki ay başlasam olurmu geç kalmış olurmuyum işe yaramaz diyede korkuyorum normalde hamile değilken bile kilo alınca vücudum hemen çatlıyodu yani çok müsait çatlamaya.