Kizlarrr…daha önce başlık da açmıştım kaşıntı kolestaz riski diye.. kaşıntım geçmedi bugün doktora yine geldim tahlil verdim daha sonuç çıkmadı ama doktor bugün ne olur ne olmaz ciğer geliştirici geliştirici yaparız.. değer yükselmiş ise pazartesi doğuma alırız dedi:( ikiz benimkiler ve kiloları da düşük çok korkuyorum. Pazartesi tam 35 haftalık olacağız.. ne olursunuz dua edin…