Minniemouse89 Slmlar ,32+4 bebek kilosu için 2500 ila 2600 arası dedi doktor . Normal mi ? Şeker İnsülin yüzünden ilerde gidiyor diyor . Böyle olan var mı tedirgin olmalı mıyım :( Dr bebek oynadığı sürece sorun yok dddi .
karabc Minniemouse89 gayet normal sevin benimki hiç alamıyor beslenmiyor plesanta 31deyim 1500 anca oldu
Aysenur05 Minniemouse89 benm bebeğimde önde gidiyordu 1 hafta doktorum dikkt et normal doğum istiyorsan dedi 1 hafta 2 hafta önden gitmesi problem değil sonçta 34. Haftamda gittim haftasyla uyumluydu ilerleyen zamanlarda haftasyla uyumlu olur belki
Ftmasanli Minniemouse89 her zaman bebeğin sağlığı önemli bence 2500den az 3500den fazla olmadığı sürece
Minniemouse89 karabc büyük olması da sıkıntı imiş kalp durması oluyormuş galiba ilerden gidince şeker zararlıymış bebeği de etkiliyormuş korkuyorum vlla . Bebek oynadığı sürece sorun yok dio da ben 7 24 nasıl takip etcm hareketi iyice strese girdim .ya bşy olursa da hissetmezsem oynamadığını ozmn npcm 😕😕🥺🥺 inş sağ Salim gelir tüm bebişler dünyaya
Almilaaa Canım stres yapma bu da kötü etkiler bebeğini. Benim de o haftada 2100 grdı çok fark olduğunu düşünmüyorum. Doktorum bir liste verip bunları az tüketmeye çalış demişti bana. 45 kilo hamile kaldım şuan 60 kiloyum ve 34.haftam. Doktorun olumsuz konuşmamış da kendini üzme boşuna ❣️ Biraz dikkat et yediklerine şekerden uzak dur zaten doğuma ne kaldı sonuna geldik🙃🎈💕
Gzdsrm Canim benimde sekerim var malesef 32+5de 2000 gramdi tam bizimkinin bile fazlasi varmis ama basindan beri az bisey onde gidio bence takma bu gidisimde bende cok stres yaptim seker deyince korktum sanirim doktorum netten biseyler okuma en kotu senaryo onlar dedi 2 saat sonrasini tabiki bilemeyiz Allah bilir ama hic bisey olmaz dedi insuline basladik bizde bilmeseydik kotu ama tedavimizede basladik dedi insallah rabbimin izniyle sag salim aliriz kucaklarimiza