Gzmdgn Merhaba anneler ben 19 haftalık hamileyim özellikle akşam yada geceleri karnımın sağ tarafına bişeyler batıyor sanki nefesimi kesiyor ama anlık sonra geçiyor sizce bu durum normal mi yaşayan var mı benim gibi. 😞
Smsm Gzmdgn enfeksiyon olabilir ben de nefes alamıyordum o agrıdan yüksek enfeksiyon çıktı idrar yolları
Deryanneadayi Gzmdgn benim de öyleydi sağ göğsümün alt kısmı mide mi dalak mı karaciğer mi anlayamadıgım bi ağrı 35. Haftadayım halen aynı. Hatta sağa yatınca daha çok ağrıyo ama doktor hanım bişey olmaz dedi.
Sermec27 Gzmdgn 19 haftalık hamıleyım bugun anlık ters bir hareket yaptım 5 6 dk kadar sağ kasıgıma sanki bıcak saplandı ilk defa oldu cok şükür geçti ama
NebahatBoncuk Gzmdgn bi idrar tahlili yaptir. Benim de sol tarafim oyleydi . Nefes alamiordum resmen. Yaptirdim test idrar yolu enfeksiyonu üreme yapmis. Ve bobregime zarar vericekmişti nerdeyse
mavis24 Gzmdgn ay bunu en iyi ben bilirim sabaha kadar kıvranıyorum resmen ne sağıma ne soluma yatamıyorum resmen kaşıklarıma bişeyler batıyo bebeğim biraz aşağıda doktorun dediğine göre o yüzden galiba agrı cekiyorum ben çok rahatsız edici ya
Basak0503 Nisanannesiii enfeksiyonun tam belirtileri nelerdir siz yaşadınız mı? 2 gündür kasıgımda acı var. İdrar yaparken oturunca hemen yapamıyorum idrarı ama yanma falan yok. Ama yapınca da bi rahatlama oluyor sonra tekrar başlıyor.