Seydagorki Nasıl hissediyorsunuz kızlar. Açılmanız var mı. Yarın doktor kontrolum var. Bakalım ne diycek
Duygusuz Seydagorki ™tam 37 deyim dün baktı Dr acılma yok ama sancım var bekliyoruz normal dogum için
Ebryrdm Seydagorki beni gören karnın düşmüş diyo ama ben başından beri böleyim çünkü midem yok benim. Anlayamıyorum ya düşüp düşmediğini siz nasıl anlıyorsunuz? Bide bugun kontrol vardı sancı cıkmadı suyum sınırdaymış. Burda herkes diyorki sancım cıktı bişey hissetmedim. Ben kıvranıyorum ama sancım cıkmıyor. Valla yalan sölemiyorum bildiğin adet sancısı gibi sancı çekiyorum. Varmı böle olan. Bu arada 38 haftalık hamileyim.
spaceship 38+2, belki iki haftadır falan karnım düşük, doblocu göbeği gibi 😁 açılmam yok, arada çıkan sancılar var, sertleşme - kasılma her daim oluyor 😰
Ltf3053 37+6 karnım hala dusmedi gören senin daha 1 ayın var diyor ve benim sisliklerle basım belada resmen 1 ay diyen olunca sinirden ağlayasim geliyor 40 haftayı bı dolduraydim hayırlısıyla 15 günümüz kaldı bakalım ne olcak
Seydagorki Ltf3053 bi günde düşer anlamazsın dediler bana belkide öyle olur senınde. Benımde düşmedi ama doğum pozisyonunda.
EzonunAnnesi 39+1 asla düşmedi karnim yaa :)) sancida yok , kızlar erken dogar derler 😂 asla gelmiyorrr, pilates topu uzerinde hareketler yapiyorum
Seydagorki EzonunAnnesi 😂ben ilk doğumu 37+1 de yapmıştım. Ama bunda tık yok. Erzurum soğuğuna gelmek istemiyor yavrum bence🤭
Seydagorki Ebryrdm bende son 1 haftadır akşamları adet sancısı çekiyorum ama nst de 1 sancım çıktı. Anlamıyorum 🤷♀️
Tugbahanim1 36+3 karnım 33. Haftada düştü erkenci zaten benim bebek doğum sancılarımı durduruyorlar şu an 😊
Mom_teacher 37+1 ters duruyor, düşmek nedir tepeme çıkıyor 🤣kafası sağ göğsümün altında😀15şubata gün verdi doktorum🙏🏻
Tugbahanim1 Seydagorki evet 37-38 i zor bekler dedi doktorum bakalım ne olacak ben de merakla bekliyorum 🤷🏻♀️🙂
Ates2020 Seydagorki benimki bayadır düşük ya doğum pozisyonunu almıştı 32 gafta gittiğimde çok zorlanıyorum