Aysegungor gerçekten şu devlet hastanelerinden veya sağlık ocaklarından çektiğimiz nedir bizim!! 2 gün önce devlet hastanesine gittim kalp atışı için gel demişti ekrandan gösteriyor bana ne bir ultrason görüntüsü verdi ne ses dinletti… cimer den şikayet ettim tabi..normalde özel sağlık sigortam var ama 8 kez gitme hakkım var 1 sene içinde o haklarımı ilerleyen aylarda kullanırım şimdi zaten kalp atışını dinliycez sadece diye devlete gittim,ama aynı tas aynı hamam…yahu ilk gebeliğim heyecanliyim insan bi ultrason görüntüsü vermez mi.. bu kadar mı kadına,anneye,anne olmaya değer verilmiyor..utanmasa niye hamile kaldın diycek..cumhurbaşkanımız en az 3 çocuk diyerek teşvik de bulunuyor güzel..ama bazı sağlık çalışanları (hepsi degil) neyin hıncını alıyor ki bizden,sanki maaşlarına ortağız,onların önünden rızıklarından alıp bizim cebimize koyuyorlar..