Bende 34+3 oldum. Bikaç gün önce gece acilen gittim hareket azlığı ağrı falan var diye. Çok şükür iyiymiş. Bide benim 2. GebeliğiM hiç evham yapmamam lazım ama olmuyor 😄 bazen kendini kasıp toplanıyor özellikle yürürken ve dusucekmis gibi oluyorum. İçimden oğlum Düzel hadi diye dua ediyorum. Ve bu ara aşağıdan okadar çok vuruyor i beni çok tedirgin ediyor. Resmen hissediyorum otururken bacak aramda