BernaUludag78 Merhaba anne ve anne adayları aklıma takılan bir konuyu size sormak istiyorum. Biz ahşap büyüyen beşik aldık. Çoğu beşikte gördüm kenarlarında genelde koruyucu var. Sizce yeni doğacak olan bir bebek için bu koruyuculara gerek var mı yoksa biraz daha büyüyünce mi almalıyım. Ve ya almalı mıyım.
060631 BernaUludag78 Büyünce gerekir bence, biz de kumaş anne yanı ve yatak odasına da mobilya yatak aldık, koruyucu İçin henüz acele edip almadım, hareket etmeye başlayınca başını, ağzını çarpabilir, alınmalı👍🏻🤲🏻🧿♥️