Selam kızlar dün geceden beri kasığıma doğru dişimi sıktıracak kadar bir gerilme aynı anda alt karın bölgemde sertleşme ve gevşeme gibi düzenli aralıklarla sancılar hissediyorum. 27 haftalık gebeyim. Doğuma daha çok fazla var ama bu sancı benzeri şeyler normal mi? Dişimi sıkıp kitlenmeme sebep olacak ağrılar. Çok sık olmasa bebek gerinip baskı yapıyor da diyebilirim ama bu kadar sık (15 dk) olması doğal mı? Yorumlarınıza göre doktora gitmeyi düşünüyorum.