38+5 hamileyim dünden beri kasıklarımda inanılmaz bir basınç gaz var birde bebek hiç olmadığı kadar hareketli beni mahfetti bildiğin doğum yaparım diye düşünüyordum ama bu saat oldu ne nişan ne su bişey yok bu arada 3.doğum ve diğer iki çocuğum normal doğumu.. Yeni doğum yapmış olan anneler ve tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz? Sanırım bayağı zaman geçtiği için ben ayırt edemiyorum doğum mu değil mi?