Kızlar merhaba öncelikle dun gece hafif bi kasık ve bel agrım başladı uyudum geçeceğini düşünerek 6 gibi uykudan uyandm ağrılarım gecmek yerine bi tık yoğunlaşmış hatta uyandgmda(midem bulanıyordu onunda nedenini anlamadm ayrıca ) tekrar uyumusum oyle yatakta saga sol yaparken uyanali cok olmadi sabah 8 daha ama yine kasıklarımda ve belimde ağrı var aynı adet sancısı gibi bu doğum başlangıcı olabilir mi burdaki okudugum postlari düşününce bana öyle geldi insallah degildir tabide sizce öylemi ? 😔 bu arada 31. Haftada 1 cm açılmam ve erken dogum riskim vardi 😔😔