Hifaberra Kızlar bugün 41+2 oldum. Hâlâ ağrı sancı yok doktor suni verelim dedi pazartesi 42 bitecek İlk kızımda 42 de doğmuştu normal doğum. Yine öyle olsa, çok yoruldum beklemekten. Yapmadığım şey kalmadı açılma için.