Papatyadelisi Selam güzel anneler😇🌸 hamılelıkte en cok hangı yana yattınız ben 19.haftama gırcem hep sol tarafıma yattım ama bel felc oluyor agrıyor hep😀 arada sırt üstü yatıyorum sizlerin en cok kullandıgı uyuma pozisyonu nedir🙆♀️
Busra34ybg Papatyadelisi biraz sağ biraz sol sabah ediyoruz işte sırt üstü çok yatmamaya çalış canım iyi değil damarlara baskı oluştuğu için bebeğe giden kan miktarında azalma olabiliyormuş valla sabahları dayak yemiş gibi uyanıyorum
Taze-Anne28 Papatyadelisi sol yan sağ yan nadir de sırt üstü. Ama şöyle bir durum oluştu öbür tarafıma dönerken bile karnımda hafif baskı hissediyorum rahatsız oluyorum.
Alininannesii1 Benim de sag tarafim , sol tarafa cok zor yatiyorum.. iki taraf agriyinca haliyle sabaha kadar dönuyorum bir o tarafa bir bu tarafa😏
burcu_izmir 28+6 yız bugün, sırt üstü yatmamaya özen gösteriyorum, yüz üstü zaten yatamıyorum 😅 sağa sola dönerken sabah oluyor. Uzun süre tek tarafta kaldığımda, o tarafım uyuşuyor çünkü ☹️
Eski9 Papatyadelisi gebelikten önce hep yüzüstü yatardim şimdi sağa sola yatıyorum ama yanlarim çok ağrıyor 🙁 birde çok zorlanıyorum yüzüstü yatmamak için
Demetslt Papatyadelisi Uykulaar daha şimdiden haram oldu gece kaç kez uyandığımi sayamıyorum sağa yatıyorum belim agriyor sırt üstü yatiyorum plasentadan kan gitmeyecek korkusu var yüz üstü yatamiyorum çocuğu ezicem diyee sol tarafım artık pert oldu 4 yastıkla uyuyorum 😂 16+4 olduk
BhrDnmz Demetslt benim bildigim kan gitmeme durumu sag tarafa yatinca oluyor toplar damardan dolayi. Sirt ustunde degil diye biliyorum
beyzafatih Papatyadelisi benim sürekli değişiyor ama genelde sağıma yatıyorum. İlk sola yatıyorum daha sonra kendimi hep sağda buluyorum