lila19 kese şekline göre tahmin yapan annelerhadi bi el atın🤗🤗 src=“https://www.linkpicture.com/q/20210204_073421.jpg” type=“image”></a>
Rana-10 lila19 linke tıkladığımda bişey gözükmüyor canım benim de kesemi yeni gördüm fasulye gibi bakalım sağlıkla gelsinler 🐥
_Elifffffff_ lila19 kese yuvarlaksa ve bebek sagdaysa kız derler canm ama çokta doğruluk oranı yüksek.bir tahmin değil bunlar.
Sermec27 _Elifffffff_ kesem yuvarlak ve sağda erkek olacak ilk oğlumda da kese fasulye şeklindeydi ve sagdaydı bu arada kese şekline göre cinsiyet belli olmuyor ne yazık ki 🥰
_Elifffffff_ Sermec27 bende çok doğru bir tahmin olmadığını söyledim 😂 sadece söyleneni yazdım ama gerçeklik payı düşük dedim ve sizde de gerçeklik payı az olduğu görülmüş 🙋♀️
Sermec27 _Elifffffff_ aynen canım rabbim saglıklı bir sekilde kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
Kadze lila19 keseye göre yuvwrlaksa kız diyorlar ama bnm arkdsm fasulye gibi bnmde yuvarlakti ikimizde ki doğurduk pek tutmadi bizde😂
lila19 bu benim 3. bebeğim 2 tane oğlum var rabbim önce sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin tabi. ama insan bir de kız tatmak istiyor 🤗