3Mucizem Merhaba hanımlar, şuan 33. Haftadayız doğum için fatih yada farabide sezaryen doğum yapıp memnun kalan doktor tavsiye edebilcek olan var mı aranızda? Şuana kadar özele gidiyordum ama aşırı derecede zam gelmiş 😵
Zeyneplena34 Ben farabide normal doğum yaptım. Çok ilgiliydiler. Doğumum zor olmasına rağmen. Ama ablam 2 tane doğum yaptı 2 Side sezeryan. Yine çok ilgiliydiler. Cemal hoca çok ilgiliymis sezeryan konusunda. Bir bakın isterseniz.
Ozbu41bug Yuzyila gidiyorum bende normal 3500 olmus galiba sezeryani bilmiyorun muayenelerde herseye cok zam gelmis Allah hepimizin yardimciis olsun 😔
3Mucizem Ozbu41bug amin canım, bende yüzyıla gidiyorum 3.sezaryenim olcak ve 5000 dediler doğuma, muayne 175 olmuş çok aşırı zam gelmiş. 4 ay önce arkadaşım 2800e yaptı doğumu bende en fazla 3-3.5 olur heralde dedim ama nerdeee😱
Ozbu41bug 3Mucizem 😱5000 mi bu zamlarla Allah sonumuzu hayir etsin ilk dogumum normaldi bakalim bu sefer nasi olacak
asel_55_61 Cerenbelis1 bende gebzedeyım derman hastanesıne 520 TL veryorum dogum yok galba ayın 30 randevum var sorcam