Merhaba ben 4 haftalik gebeyim. Doktor kan testi yaptirmami ve daha önce dusuk yaptigim icin oksapar verdir ve bir igne daha, haftaya cumada gelmemi istedi. Kan sonuçlarımı e nabizdan gördüm. Anti cmv igg Anti hbs igg ve Anti rubella igg yuksek deger olarak gözüküyor. Bunlar ne demek biraz korktum. Haftaya cumaya kadar beklemeyip gitsem mi doktora?