Zafsim0801 Arkadaşlar Nisan başında insalllah doğum kıyafetleri nasıl alım ornegın yazın ne gıyıcek kısa kolllu tulum alıyımmm mi hiç bilmiyorum kımısıııı 3-4 aylık yenıdogan kısa kol gıymez diyorlar akıl lütfen
Yesilay Zafsim0801 bende hazrndin basinda dogrucam bn hep 5 li hastane cikisi aldim hic tulum almdim 4 5 tne yetiyor 0 3 gersini 3 6 ay aldim oda kışa gldiginde tulum tercih ettim
Neserdi Zafsim0801 benimde nisan basi yazlik icin 3 6 ay yazlik sort takimlar sifir kol tulumlar aldim sacma yani giyilmez demeleri yazin cocugu kalin giydirip isilik mi yapicaz
tgbktszdmr Zafsim0801 bir ay kadar bence uzun kollu tulumlardan giyebilir. Anne karnındaki sıcaklığı arar çünkü yenidoğan bebek. Biraz da hangi şehirde yaşadığınıza bağlı bu durum
3prensesannesii Zafsim0801 ben nisan da doğum yaptım 5 yıl önce iki ay hep tulum uzun kollu şeyler giydirdim yaz ayı gelince yazlık kıyafetlere döndük
0znur Bende nisanin ilk haftası görünüyor, ablamın 3 çocuğu da nisan da doğdu ondan hatieliyorum. Yazin hep kısa kollar giydirmisti.
Aslekejrnn Benim de 18 nisan ama genelde yeni taze bebek olduğu için kısa kollu giymezler ince olabilir kıyafayeti çok sıcak olmadığı sürece bakar hangi şehirde olduğuna bakar aslında
Bsmlh Zafsim0801 yigenım nisanda 22 sinde doğdu çocuk hep çıtçıtlı kısakollu hep açık giydi cünkü resmen lütfeden döktü giyiyorlar kısa
Damlahtp Zafsim0801 3-4 ay sonra temmuz ağustos oluyor o sıcaklarda bebek uzun kol giymez sıcak olur isilik olur bebiş ilk nisan için mayıs içinnuzun alın sonra kısa alın ben hep 3-6 6-9 larımı kısa aldım kalıplara göre yenisoğan ve 1-3 aylarımı uzun aldım
MervErdo Valla ben 0 3 ayı 6 7 parça aldım 3 6 aylıklardan da 2 takım uzun kollu aldım diğerleri hep kısa kollu antep sıcağında temmuz aylarında bebek isilik mi olsun