Mine23 Çok zor oldu ama bende minigime kavuştum. Normalle başlayan dogum ıkınamam sayesinde sezaryana döndü. Ama hiç dert degil bebegim öylr gelmek istedi diyelim. Biraz önçe ayaga kalktım biraz zor oldu ama olsun. Allahım herkese nasip etsin bu duyguyu
Asude967 Mine23 rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah bizimde son 8 günümüz var darısı başımıza🤲🏻