20 hafta da oldum canimben ilk doz 24 haftada olcam ikinciyi genel olarak 20 . Haftada oluyo doktor sordum olayimmi diye özele gidiyorum bu hastanede olacaksan olma dedi devlet olacaksa mutlaka ol dedi ,
İğneyi oldum hiç agrimadi bende temizlik yaptım 😞kolumun ustune yatıp uyuya kalmışım sonra 3 gün ağrısı geçmedi temizlik falan yapma canim