Eprengarenk Merhabalar , burun aspiratörü olarak hangi markayı önerirsiniz ? Hangisinin ucu daha yumuşaktır ?
Bittercikolataa Eprengarenk Bu konuyu bende merak ediyorum kimisi şırınga ile olani kullanıyormuş ve cok memnunlar bende burada bekleyeyim🥰
mervedaldaban Eprengarenk 3. Gebelik phlıps in yeni çıkan aspiratörü var harika bişey inşallah onu kullanıcam bende otribebe kullanmıştım diğerlerinde eğer böyle bi teknolojik fırsat varsa niye kullanmayalım ama çok pratik
sudamlasi Bittercikolataa Eczaneden serum fizyolojik alınıyor 4-5₺ lik. Şırıngaya onu çekiyorsun ve bebeğe sıkıyorsun. Yüz üstü çevirip sırtına pat pat vurunca ne varsa çıkıyor :)