Maşallah diyorum 🧿 ben yürürken bile zorlanıyorum, karnımda sürekli bi sertleşme-kasılma durumu var… Bebiş aşağı taraflara çok baskı yapıyor. Karnım düştü baya baya aşağıda. Hedefimiz 37′yi görmekti, 38. haftanın içindeyim. Doktorum bu hafta izinli, pazartesi randevum var inşallah durur o zamana kadar diye dua ediyorum 🙏