ozlem0643 Kızlar yürüyüş yaparken veya ayakta çok kalınca sancım ağrım oluyor bebek toplanıyor geçenlerde de bel ağrısından yatamadım en son dr kontrolünde de her şey yolundaydı anlamadım ağrılarım var sürekli 30 haftalık olduk
Nurcannnnnnn ozlem0643 yürüyüş yaparken o haftalarda bende de kasılma oluyordu ağrı da vardı ama çok çok değildi doktor bana yalancı sancı demişti sen Yinede doktoruna danış bence bazen bizde normal olan sizde olmayablr benm hala devam ediyor sertleşmeler kasılmalar doktor hep normal diyor
ZEhrA_94 ozlem0643 ayakta kalmak ve yürüyüş sürelerin nekadar bilmiyorum ama iyi tabiki hareketli olmak bebeğin kilosu arttığı için Ağrılar başlamıştır biraz dinlemekte uzanmakta fayda var