ZEhrA_94 Zeyzey1616 canım aslında kilosu normalilerliyoraa bu haftalarda sorun değil diğer hafta kontrole gittiğinde kiloda artış olmazsa doğum başlatabilşyorlar çünkü bebek yeterince beslenemiyor
Ozsen35 Zeyzey1616 benim 32inci haftada başladı canım yaşlanma doktorum kilo almayabilir bebek dedi ve benim bebeğin eşi başından beri rahim ağzında yani hep sıkıntılıydı ama çok şükür 38inci haftaya girdim bebeğimin kilosuda en son kontrolde gayet iyidi canını sıkma bence üstelik benim 36 ıncı haftamda kanamam başladı çok şükür onuda atlattım
Zeyzey1616 Aysentass 36. Haftada gittim 2600 bugn 37+1 di 3030 gram olmuş yani bir haftada fazla almış dedi ama eşi yaşlanmaya başlamış dedi ve nst de 80 lere çıkan sancım çıktı çatımın da çok basık olduğunu söyledi cuma günü gel bi bakalm hazırlıklı gel yatış verebilirim dedi normal riskli olabilir dedi ama gene bi suni sancıyla deneriz olmadı sonra karar veririz dedi sezaryan olup olmadıgına yaşlandığı icn mi çocuğu hemen alma peşinde anlamadm
Zeyzey1616 Serpil-3 bebeğin eşi yani plesenta yaşlanmış dedi şimdi 37 haftalığım sanki çocuğun hemen alma peşinde cuma günü hazırlıklı gel yatış verebilirim dedi bnde acaba yaşlanmadan dolayı mı diyorum https://hizliresim.com/SIEdKZ
Zeyzey1616 ZEhrA_94 işte bugn gittim canm cuma gel dedi duruma göre karar vericez dedi demekki yaşlanmadan dolayı şey yapıyor bakalm cuma ne olucak
purpleviolet Benimde yanlış hatırlamıyorsam 36.haftamda demişti plesanta yaşlanmaya başladı diye ama kilo alımı normaldi o nedenle 39.haftada alırız doğuma dedi. Ama tabi her gebelik farklı doktorunuz belki riske atmamak için daha erken istemiş olabilir.
Zeyzey1616 purpleviolet anladım canm teşekkür ederim bakalm cuma belli olucak olabilir riskli dedi zaten normal icn demkki duruma göre karar verilecek sezaryana
Zeyzey1616 Ozsen35 teşekkür ederim cuma günü belli olucak canm duruma göre sezaryan olucak baklm nasip önemli olan bebeğim sağ Salim kucağıma alayım tek temennim o