Ohaezgi Canm bişy sorabilir miyim 37 . Haftadyım doktor bugn bebeğin eşinin yaşlandığını söyledi olgunlaşmış dedi sanada böyle bişy demişler miydi var mıydı cuma günü gel bakalm nst de 80 lere cıkan sancım çıktı hazırlıklı gel yatış verebilirim dedi acaba yaşlanmadan dolayı mı yatış vericek anlamadm