Arzucelik hiv bir durum gözünde büyümesin. Zor değil, eğer ki istiyorsan zor değil. Allah veriyor sabrını. Ben ki ilaç tedavisini bile nasıl yapacağım diye düşünüyordum, asilama yaptirmam herkes duyar diyordum ama çok rahat bir tuo bebek süreci geçirdim. Eşim ve benden başka kimsenin haberi olmadi. Farklı bir şehre gidip geliyorduk. Igneler canımı yakıyordu ama iki dakika sonra geçiyordu. Hastane beni geriyordu ama ordan çıkınca unutuyordum her şeyi. Sonuca odaklan. Sabah kalktıgımda, bir şeyler yediğimde hep sonuca odakliydim. Ona göre hareket ettim. Insanlık hali hiç mi umutsuzluğa kapılmadım? Hem de çoğu kez, ama neden olmasın dedim hep. Coo şükür nasip oldu, inşallah kucağımiza alırız. Pozitif düşün, çok güzel bir serüven olsun senin için ❤❤