Hanımlar 35+2 yim doğumum yaklaştı ilk gebeliğim Allah nasip ederse normal doğum istiyorum. Daha önce Meryem Ana otunu kullanıp faydasını gördüm/görmedim diyen varsa beni bilgilendirebilir mi? Nasıl kullanılıyor nasıl bir etkisi var vs. merak ediyorum 😊