Kızlar selam. Şimdi durum şu; 31 haftalık hamileyim ve bi kaç gündür birşeyler yediğimde sürekli boğazıma yapışıyor yediklerim boğazıma takılıyor gibi hissediyorum her lokmamda. Normalde de genzime birşeyler kaçma durumunu arada yaşadığım için bu konuda çok fobim var o an nefes alamamak insanı ölüp ölüp diriltiyor. Neyse durum böyle olunca ilk başka psikolojik mi diye düşündüm internetten baktım bu durumu yaşayanların yorumlarını vs okudum bende de genel olarak aynıları vardı (yutamama, boğazda kalma, sanki boğazımda birşey varmış ve gitsin diye sürekli öksürme, su içme isteği gibi şeyler). Sonra bugun aksam yemeğinden sonra yine aynı oldum ve aynanın karşısına geçtim boğazıma baktım sonra anladım ki küçük dilim uzamış neredeyse dilime boğazıma değiyor. Sonra anladımki beni rahatsız hissettiren demekki buymuş. Tuzlu suyla gargara yapmayı denedim yarın yada cuma günü de KBB gideceğim. Hayatımda kimseden böyle bişey duymadım görmedim aranızda bu durumu yaşayan oldu mu acaba? Olduysa da nasıl düzeldi? Umarım birileri beni aydınlatır 😔😔