Oyacool 😬🙏🏼 Bana yazılan mesaja cevap vermişsiniz. Okuyunca ben de bunları düşünmüştüm ama yazmaya üşenmiştim. Katılıyorum size 🤗 eminimki doğurmuş olan biri gelseydi o da ''siz doğumdan sonra görün hele" derdi. Bu tarz moral bozucu cümleler kurmayı doğru bulmuyorum, sevmiyorum. Bir bebeğe sahip olmak, anne olmak, hamilelik her anı bir mucize ve zor bile olsa bu müthiş duygulara değer bence 🙏🏼