Sadiyy35 Geçen gün lekelenme postu açmıştım bugün doktora gittim 6. Haftaya girdik bugün kalbi yavaş atıyormuş bu yüzden düşük tehdidi varmış bu durumu yaşayan veya bilen var mı kendimi çok kötü hissetim olumlu konuşmadı doktor
Aylinnnnnnn Sadiyy35 benimde aynı stres yapmamalıyız ınsllh hafta ya çoğalcak bebeğimizin kalp atışları 🤲🤲🥰
Sermec27 Sadiyy35 bana da o haftada bebeğin kalp atısı zayıf demişlerdi 19 haftalık olduk cok şükür o haftada öyle olur zaten
Nur000 Sadiyy35 benimde o haftada cok yavas atiyordu. 7. 8. Haftada normal atmaya başlamıştı şimdi 13 haftalık oldum. hiç korkma üzülme 💕
esraizmirli Sadiyy35 o haftada yavaş atması çok normal canım benimde başıma geldi ama doktorum beni teselli etti korkma haftan daha küçük haftaya gel düzelmiş olur dedi ki dediği gibide oldu çok şükür 29 haftalık oldum bile içini ferah tut Rabbim evladını sana nasip edecekse hiçbişey olmaz 💜
Sadiyy35 esraizmirli inşallah bizimde öyle olur Allah hepimizin evladını korusun benim 2. Bebeğim ama yinede çok stres yapıyorum üzülüyorum
Sule00 Canım merak etme ilk hamileliğimde o haftalarda bende de olmuştu kalbi yavaş atıyor düşük olabilir kese de de kanama görünüyor demişti bol bol dinlen ve yat hayırlısıyla düzelir inşallah
tazeaane Sadiyy35 canım ben kalp atışını 8.haftada dinledim. Üzülme o zamanlar az atması normaldir sanırım