Eslinasare şeker yüklemesi yapıldı Bi de sabah aç ölçtüm ewde kahvaltıdan Bi saat sonra ölçtüm açlık 110 sınır tokluk 140 sınır dedi benim ki 186 170 168 böle çıkıodu günde on dk yürü dedi hemen makarna pilav ekmek tatlı tuzlu hepsini kesti korktum tabi ben bebeği zora sokarsın diyince Dr meywe sadece yeşil elma yedim çok şükür bugün gittim Dr tekrar çok iyi düzeltmişsin dedi 35 haftayız yükselirse 37 de alırım dedi 🙄😔hayırlısı sağ sağlim atlatsaydık sizi endişelendirmek istemedim hakkınızı helal edin yinede Bi doktorunuzla tabi görüşün o neder