Kizlar 35 haftaya geldik decavit kullanıyorum ve ferro sanol ama galiba decavittendr kullandktan 10 dkka snra nefes alamiyorum sanki boguyolar beni şiştiğimi resmen hisdediyorum omu yapiyor anlamadm kullananmiyaym diyorum ama son 3 hafta falan kalmis vijdan yapiyorum 😞 sizde durumlar nasl ??