Smyrhcr 38 haftalık olduk ama giden gelen hala doğurmadın mı diye soruyor sürekli o kadar bunaldım ki sizinde çevrenizde böyle insanlar varmı? Sanki doğurunca onlar bakcakmış gibi 🤦🏻♀️
Happycik Smyrhcr Evet soruyorlar 34. Haftada olmama rağmen ama gülüp geçiyorum. Zaten son haftalar zor zamanlar bide bunu sorun haline getirmeyin gülüp geçin bence
Ayseege6156 Smyrhcr yok doğurdum bu şişkinliğimde gazdan de sende 😅🤷🏼♀️ Öyle insanlar zerre umrumda olmuyor seninde olmasın onlar kim ya bide onlarımı takıcam 😅🤷🏼♀️
sevdam_21 Smyrhcr Smyrhcr bende tam tersi aaa zamn ne çabuk geçti dıyıp duruyorlar bide bana sorsalar apartman temızlığıne gelen bayanlar bile bugün göbeğimi görünce yenı hamıle olduğumu öğrendi doğurmama çok az kaldı bnmde 😅
Hamishemsire Her gün araniyorum doğurdun mu sancin var mı diye bu yüzden beklemek daha da sabırsızlık veriyor maalesef herkesin çevresinde böyle insanlar var 🙄
Bittercikolataa Önce çocuk yap derler, sonra ne zaman doğacak derler, 2.yap derler arayi uzun tutarsın cok gec oldu kisa tutarsın 1.ye yazık.. Yani derler de derler 🤦♀️ Onlara kaldi sanki bilerek tutuyoruz 😂
sudamlasi Herkesten gizledim hamile olduğumu. Cokkk az kişi biliyor onlarda annem görümcem kardeşlerim.