Anne1212 canım bende kullanıyorum büyük ihtimal yanlıs böylgeye vuruyorsun çünkü kan gelmesi demek o anlmadw göbek hizandan 4 parmagını koy ve o hizadaki asagı gölgelere göbegini biraz tutarak vur direk vurma yani igne vuracagın bölgeyi hafif göbeğin varmısta onu hafif tutuyormuşsun gibi olmadı en yakın eczane yada saglık kurulusuna git sana tam noktalarını göstersinler igne vurulacak çünkü 9 ay vuracagın için morluklar sonrası için sana eziyet olur üst üstte vurunca morarma oluyor yada yanlıs vurdugunda igneden sonra hemen hareket ettiginde bunlara dikkat et muhakkak