Nerdeyse 5 aydır kullanıyorum. Ilk günler morluk oluşuyordu ama zamanla öğrendim. Ilaci yavaş yavaş enjekte etmek gerekiyor. Çıkarırken de yavaşça çekiyorum, pamukla üzerini 1-2 dk bastırıyorum. Hiç morluk ve sertlik oluşmuyor. Bu şekilde deneyebilirsin