Melike111111 Arkadşlar 24 haftalık hamileyim tam midemin orası dokununca acıyor ama içten içede ağrıyor gibi ne yapmam lazım sizce ?
Twinsmom35 Melike111111 merhaba, bebek ve rahim büyüdükçe yukarıya doğru baskı yapar. Nefes alırken de hissediyormusunuz ağrıyı? Kaburganıza baskı oluyor olabilir.
Prensesinannesiii1 Melike111111 En etkili çözüm doktorumunda tavsiyesi olan Gaviskon şurup anında rahatşatıyor
Melike111111 Twinsmom35 evet biraz fazla oturunca direk ağrı yapıyor. Normalde midemde rahatsızlığım var fakat bu aya kadar hiç olmadı.
Twinsmom35 Melike111111 Bu haftalarda başlaması normal endişelenmeyin ama tabi kontrole gittiğinizde doktorunuza mutlaka anlatın şikayetinizi.. muhtemelen normal diyecektir. Gebelikte neredeyse yaşanan bütün ağrılar acılar normal😄🤗