arkadaslar sakaryada Dr.Filiz hanıma giden varmı ?? Bir arkadaş tavsiyesi üzerine gideceğim yarın internetten yorumlarına baktım yani doktor hakkında hiç kötü yorum yok . Öyle olması beni çok mutlu etti aslında . yorumlarda çok iyi bir doktor diyor bakalım yardımcı okur musunuz 😌🙏🏼