Dgull Kızlar doğum önces hiç serklaj dikişi aldıranınız oldumu kaçıncı haftada anesteziyle mi ne şekilde aldırdınız ? Paylaşırmısınız
Rumeysa10 Bende serkljlıyım araştırdığım kadarıyla 37 haftalarda alıyorlar tabi erken doğum olursa o başka 10 dk bi işlem ucu uzun bir makaşla ipin başımı çekiyırlar normal doğum için eğerdi zezeryansa ameliyatta açıyorlar